محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش تدریجی دمای هوا کرمانشاه در هفته جاری خبر داد و گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها هواشناسی، شهرستان هرسین با ۳۶ درصد افزایش، بیشترین میزان بارش را نسبت به سال گذشته خود داشته است.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 23 January 2021

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز استقرار هوای سرد و یخبندان شبانه در سطح استان ادامه خواهد داشت.


وی افزود: به دنبال این وضعیت از روز یکشنبه تا چهارشنبه در حالیکه بارشی در سطح استان نخواهیم داشت، میانگین دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد.


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه گزارشی از درصد تغییرات بارش‌ امسالِ استان نسبت به سال گذشته ارائه داد و تصریح کرد: بارش امسال نسبت به سال گذشته در شهرهای کرمانشاه ١٠درصد، روانسر ١٣ درصد ، سرپل ذهاب ٢۶ درصد ، اسلام آباد غرب ١٣درصد ، کنگاور١٨ درصد، و قصر شیرین ١۵درصد، گیلانغرب ١٠ درصد و کرند غرب ٣درصد کاهش داشته است.


این مسئول ادامه داد: همچنین شهرستان‌ها سنقر و کلیایی با ١۴درصد، پاوه ١١درصد، جوانرود ۶ درصد، صحنه ١۵ درصد، هرسین ٣۶ درصد، ثلاث باباجانی ٢٠ درصد با افزایش بارش نسبت به سال گذشته مواجه بوده اند.


لازم به ذکر است که آمار مذکور مربوط به ابتدای سال ٩٩ تا دوم بهمن ماه امسال می‌باشد و در این میان شهرستان هرسین با ٣۶ درصد افزایش و کرند غرب با ٢٧ درصد کاهش به ترتیب بیشترین و کمترین بارش را نسبت به سال گذشته  تجربه کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار